czwartek, 5 czerwca 2014

Już jestem !!!





         DZIEŃ DOBRY !

   Już jestem będę pisać częściej. Moje przeżycia, rady itd. Więc nic takiego się nie działo przez ostatnie miesiące byłam na pielgrzymce w Licheniu z babcią oczywiście nie zabraknie zdjęć :








   We wtorek mam egzaminy wstępne dostania się do szkoły plastycznej spełniać moje marzenia. Z dnia na dzień stres mnie zżera 
Wszystko zależy od tego jak się mi uda na szczęście będzie trzeba było tylko malować, rysować i oczywiście Rozmowa kwalifikacyjna. Będzie chyba najgorsza.  

Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. 
 Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. 
W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia
, a ja­kaś niewidzial­na ręka nam je przek­reśla. 
Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru.
 Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś, jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro? 



Trze­ba wal­czyć o swo­je marze­nia,
 ale trze­be też wie­dzieć,
 które dro­gi są nie do prze­bycia i zacho­wać
 siły na przejście in­nym ścieżkami. 




Marze­nie sen­ne po­jawia się tyl­ko ja­ko na­wiąza­nie
 do tych spraw,
które dos­tar­czyły nam po­kar­mu myślo­wego w ciągu dnia. 


Dob­rzy to ci, którzy za­dowa­lają się marze­niem o tym, co źli rzeczy­wiście robią. 

Na razie to tyle :) !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz