wtorek, 10 czerwca 2014

Jo górolka jo nie dać rady ! Bierzmowanie !





Witam ! 

Wczoraj miałam bierzmowanie. Pogoda nam dopisała było ciepło tylko najgorzej w sukni bo się dało upiec w niej. Moim świadkiem była ciocia. Ogółem ten dzień był wspaniały. Jeden stres za mną. Na trzecie dałam sobie na imię Agata ponieważ to patronka artystów: malarzy, rzeźbiarzy. A ponieważ chcę iść dalej w tym kierunku to dałam Agata. 

 

Dzisiaj także mam egzaminy wstępne do szkoły plastycznej. Mam nadzieję, że jakoś się uda mi. Moja nauczycielka z plastyki mówiła mi, że rozmowa wstępna będzie polegać na tym, gdyż będą się pytać co np. mnie inspiruje do rysowania, jakie jest moje motto,  itd... Aż się boję co mnie zapytają. Ale jakoś dam sobie radę. " Jo górolka jo nie dać rady" heh 






Gdy mnie zapytają co mnie inspiruje to mogę odpowiedzieć na to, że inspiruje mnie na pierwszym miejscu miłość ponieważ osoba zakochana widzi świat w kolorach. Rano wstają z nadzieją, że zobaczą ukochaną osobę. Dla niego przyroda rozkwita, słońce świeci, ptaszki śpiewają, każdy dzień jest piękniejszy. daje życiu sens do działania wszystko wydaje się banalne. Drugą jest czytanie książek, lektur. Ponieważ przez czytanie książek można pobudzić swoją wyobraźnię. Można przenieść się własny świat.  Trzecią jest cierpienie tworząc dzieła w cierpieniu najbardziej wyrażają co autor chciał przedstawić i co akurat czuł. Takie obrazy są prawdziwe mocne i szczere. Czwartą mogę powiedzieć , że łono natury, obserwacja to nie wszystko tylko spacer. Nie ważne gdzie, nie ważne z kim, nie ważne jak długo. Licz się tylko  by dostrzec to co nie dostrzega w dzień gdyż jest zapracowany, zamyślony. Iść przed siebie bez celu poczuć się wolnym. Piątym i ostatnim dla mnie to noc dlatego, że w nocy jesteś sam na sam. Doceniasz wszystko. I dostrzegasz co w życiu się liczy.

To są moje myśli na temat inspiracji tak ja na to patrzę pewnie każdy myśli inaczej.

Moje motto brzmi tak :

" PAMIĘTAJ, ŻE MASZ ROZKWITAĆ A NIE USYCHAĆ !!!"

To tyle pa ;* ŻYCZCIE SZCZĘŚCIA ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz