piątek, 21 lutego 2014

Kilka słów o mnie !!!




Hej Wszystkim !!!

Jestem 15-letnią dziewczyną o imieniu Basia. Moim zainteresowaniem jest sztuka oraz moda. Uwielbiam szkicować wszystko co przyjdzie mi do głowy. Zawsze moim marzeniem było prowadzenie bloga. Chcę się z wami dzielić moimi rysunkami, modą oraz pokazania wam co zazwyczaj mnie inspiruje do malarstwa. Jestem w 3 klasie gimnazjum za nie długo czekają mnie testy gimnazjalne i komers więc na pewno będzie coś o tym. 


Zazwyczaj jestem dziewczyną podążającą za marzeniami, która się nigdy nie podaje i dąży do upragnionego celu. Moim marzeniem jest dostanie się do szkoły plastycznej i iść dalej w tym kierunku. Lubię spędzać aktywnie czas na spacerach ze znajomymi.  



                                                                                                      ***



             Zapraszam do komentowania i odwiedzania mojego blogu. 
                                                                                         DOBRANOC. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz