poniedziałek, 24 lutego 2014

Moje szkice



Siemka !!! 

 I co tam u was nowego ? 
 Mam dla was kilka moich szkiców. Które chcę wam pokazać. 

1. Pierwszym obrazkiem jest baletnica:


2. Drugim jest wazon  z kwiatami:


3. Trzecim z kolei jest oko wykonane w szkole na zajęciach artystycznych:


4.Czwarty przedstawia  koty i królika :


Szkicowanie  rysunków jest ważne uchwycić ogólny zarys kompozycji. Co potrzeba nam do wykonania szkicu? Niezbędnikiem jest ołówek i papier, dzielimy je ze względu na stopień twardości. 
Mamy ołówki twarde oznaczone symbolem H , miękkie B oraz półtwarde oznaczone symbolami HB.Szkicując starajmy się zachować czystość pracy, linie mają być pewne i proste, jeśli coś nam nie wychodzi lepiej poprawić i postawić  obok nową kreskę niż rysować drobnymi niepewnymi liniami.Starajmy się uchwycić kompozycję obrazu i zaznaczyć najciemniejsze miejsca. Opanowanie dobrego rysunku nie jest sprawą prostą, jednak praktyka przynosi pożądane efekty.


***


Mam kilka zdjęć z zimy, które znalazłam :



 ***


***


Zdjęcia zrobiłam we ferie na spacerze z kuzynką.

Na razie to tyle obrazków które chciałam wam pokazać. Mam nadzieję, że któreś się wam spodobało jeśli tak będą mile widziane komentarze. 


ŻYCZĘ MIŁEJ NOCY !  DOBRANOC. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz